Χωρίς πολλά προβλήματα συνεχίζονται πλέον οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης και τις πρώτες 9 μέρες υποβολής των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους έχουν υποβληθεί και έχουν εγκριθεί πολύ περισσότερες αιτήσεις από αυτές που έγιναν σε όλη τη διάρκεια της πρώτης φάσης (6 μήνες) που αφορούσε τους 30 δήμους
Πολλές όμως είναι οι απορίες που εξακολουθούν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) ενώ περιστατικά παραπληροφόρησης από «ορισμένους» απογοητεύουν κάποιους απο τους δικαιούχους και δεν υποβάλλουν αιτήσεις αφού για παράδειγμα κυκλοφόρησε ότι όσοι δεν έχουν απολυτήριο Γυμνασίου δεν δικαιούνται το επίδομα και τις παροχές καθώς και ότι όσοι δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό δεν μπορούν να ανοίξουν νέο. Τα dikaiologitika news παρουσιάζουν απαντήσεις σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αιτούντες στην υποβολή της αίτησης στο keaprogram. Για παράδειγμα όσο αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι σαφές από την ΚΥΑ του προγράμματος ότι ζητούνται μόνο όταν τα στοιχεία του νοικοκυριού είναι διαφορετικά από αυτά που εμφανίζονται στην πλατφόρμα από τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων (άρθρο 5, «Απαιτούμενα δικαιολογητικά»). Σε διαφορετική περίπτωση δεν προκύπτει η υποχρέωση προσκόμισης δικαιολογητικών. Σχετικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση που πολλά ακούστηκαν και απέτρεψαν δικαιούχους να κάνουν αίτηση, επαναλαμβάνεται ότι στην παρούσα φάση του προγράμματος δεν ελέγχεται η υποχρέωση ή η ολοκλήρωση φοίτησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις θα προχωρούν κανονικά χωρίς να ζητούνται σχετικά δικαιολογητικά. Το σχετικό πεδίο της αίτησης («Επίπεδο Εκπαίδευσης») θα συμπληρώνεται κατά δήλωση του αιτούντα (στην περίπτωση των αλλοδαπών που δεν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ των εκπαιδευτικών βαθμίδων θα συμπληρώνεται κατ΄ αντιστοιχία). Όσο αφορά την βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ δεν αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογητικό για την αμφισβήτηση των εισοδημάτων που εμφανίζονται στην πλατφόρμα του προγράμματος, αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής της αίτησης. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο στους πολίτες ότι δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για την υποβολή των αιτήσεων. Έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι η χρονική περίοδος υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 28/2/2017. Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή και αιτήσεις δύνανται να υποβάλλονται, ανά πάσα στιγμή, καθόλη τη διάρκεια του έτους ενώ και το υππουργείο μέσω τηης ηγεσίας του έχει κανει σαφές οτι όλοι οι δικαιούχοι θα πληρωθούν το επίδομα για τον Φεβρουάριο. Σε μερικές περιπτώσεις κατά τη δημιουργία νέας αίτησης, το σύστημα μπορεί να την ακυρώσει αυτόματα οπότε και εμφανίζεται ως «system-canceled». Οι λόγοι που μπορεί να γίνει αυτό είναι ότι το σύστημα κάνει μια σειρά ελέγχων και διασταυρώσεων με διάφορα τρίτα συστήματα [ΓΓΔΕ, ΗΔΙΚΑ, ΟΑΕΔ, ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ) κ.α.]. Αν υπάρξει αδυναμία επικοινωνίας με κάποιο από αυτά τα συστήματα η αίτηση ακυρώνεται από το σύστημα και χαρακτηρίζεται ως «system-canceled». Το ίδιο συμβαίνει και αν σε κάποιο μητρώο δεν βρεθεί η πληροφορία που ζητείται ή υπάρχουν λογικά λάθη, πχ υπάρχει καταχωρημένο το ίδιο ΑΦΜ σε δυο ΑΜΚΑ, ή το ΑΜΚΑ ενός εκ των συζύγων δεν έχει το αντίστοιχο ΑΦΜ καταχωρημένο, κοκ. Σε αυτή την περίπτωση, επιλέγετε [Προβολή] της αίτησης για να δείτε στην λίστα με τα λάθη στην αίτηση, ώστε να διαπιστώσετε αν η αιτία του προβλήματος οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα (οπότε δεν έχει νόημα να προσπαθήσετε άμεσα ξανά) ή αν ο πολίτης πρέπει να κάνει κάτι ώστε να ενημερωθούν τα στοιχεία αυτού, μελών της οικογενείας του ή τυχόν φιλοξενούμενων. Υπογραμμίζεται ότι η ΗΔΙΚΑ δεν έχει αρμοδιότητα να ανακαλεί αιτήσεις μετά από αίτημα πολίτη, ΚΕΠ ή Δήμου. Αιτήσεις μπορεί να ανακαλέσει ο Δήμος και οι πολίτες. Αν είστε χρήστες ΚΕΠ και θέλετε να ανακληθεί μια αίτηση, θα πρέπει να απευθυνθείτε είτε στον οικείο σας Δήμο, είτε να το κάνει ο πολίτης. Προσοχή: Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα αποσταλεί λεπτομερής περιγραφή της διαδικασίας και των περιπτώσεων ανάκλησης εγκεκριμένης αίτησης. Δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να γίνει διαγραφή αίτησης για λόγους ιχνηλασιμότητας. Επανυποβολή αίτησης σε περίπτωση μη έγκρισης Για τον πρώτο καιρό επιτρέπονται πολλαπλές υποβολές αίτησης μέσα στο μήνα ακόμα και αν η προηγούμενη αίτηση έχει απορριφθεί. Τροποποίηση αίτησης κάνουμε μόνο αν η αίτηση έχει εγκριθεί και θέλουμε να αλλάξουμε κάτι. Μπορεί να γίνει ακόμα και μετά από ένα λεπτό από την έγκριση. Σχχετικά με την διόρθωση προσθήκης μέλους νοικοκυριού έχει διορθωθεί ένα πρόβλημα που υπήρχε όταν ο χρήστης (δυνατότητα που έχουν μόνο χρήστες Δήμων) προσέθετε ένα μέλος στο νοικοκυριό, οπότε δεν εμφανιζόταν η Υπηκοότητα και η Ημερομηνία Γέννησης. Από την ΚΥΑ προβλέπεται ότι: «Πολυπρόσωπο νοικοκυριό: όλα τα άτομα που διαμένουν κάτω από την ίδια στέγη. Δύναται να απαρτίζεται και από φιλοξενούμενα άτομα ή φιλοξενούμενη οικογένεια, με την προϋπόθεση ότι η φιλοξενία είχε δηλωθεί στην τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος.» Συνεπώς δεν μπορείτε να προσθέσετε φιλοξενούμενους παρά μόνο αν υπάρχει συστημικό πρόβλημα και η φορολογική δήλωση του ατόμου που φιλοξενείται αναφέρει ότι το φιλοξενεί το άτομο που κάνει αίτηση και αυτό δεν έχει εμφανιστεί από το σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση μόνο, πρέπει να επικοινωνήσετε με το e-mail της τεχνικής υποστήριξης. Συνεπώς μόνο τέκνα μπορούν να προστεθούν ως μέλη του νοικοκυριού και μόνο σε Δήμους. Αν διαπιστώσετε ότι κάποιος ΤΚ δεν υπάρχει στο σύστημα, θα πρέπει να στέλνετε e-mail στην τεχνική υποστήριξη αναφέροντας ΤΚ, Νομό, και Δήμο, ώστε να τον προσθέτει η ομάδα υποστήριξης
πηγη
Πολλές όμως είναι οι απορίες που εξακολουθούν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) ενώ περιστατικά παραπληροφόρησης από «ορισμένους» απογοητεύουν κάποιους απο τους δικαιούχους και δεν υποβάλλουν αιτήσεις αφού για παράδειγμα κυκλοφόρησε ότι όσοι δεν έχουν απολυτήριο Γυμνασίου δεν δικαιούνται το επίδομα και τις παροχές καθώς και ότι όσοι δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό δεν μπορούν να ανοίξουν νέο. Τα dikaiologitika news παρουσιάζουν απαντήσεις σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αιτούντες στην υποβολή της αίτησης στο keaprogram. Για παράδειγμα όσο αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι σαφές από την ΚΥΑ του προγράμματος ότι ζητούνται μόνο όταν τα στοιχεία του νοικοκυριού είναι διαφορετικά από αυτά που εμφανίζονται στην πλατφόρμα από τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων (άρθρο 5, «Απαιτούμενα δικαιολογητικά»). Σε διαφορετική περίπτωση δεν προκύπτει η υποχρέωση προσκόμισης δικαιολογητικών. Σχετικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση που πολλά ακούστηκαν και απέτρεψαν δικαιούχους να κάνουν αίτηση, επαναλαμβάνεται ότι στην παρούσα φάση του προγράμματος δεν ελέγχεται η υποχρέωση ή η ολοκλήρωση φοίτησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις θα προχωρούν κανονικά χωρίς να ζητούνται σχετικά δικαιολογητικά. Το σχετικό πεδίο της αίτησης («Επίπεδο Εκπαίδευσης») θα συμπληρώνεται κατά δήλωση του αιτούντα (στην περίπτωση των αλλοδαπών που δεν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ των εκπαιδευτικών βαθμίδων θα συμπληρώνεται κατ΄ αντιστοιχία). Όσο αφορά την βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ δεν αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογητικό για την αμφισβήτηση των εισοδημάτων που εμφανίζονται στην πλατφόρμα του προγράμματος, αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής της αίτησης. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο στους πολίτες ότι δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για την υποβολή των αιτήσεων. Έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι η χρονική περίοδος υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 28/2/2017. Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή και αιτήσεις δύνανται να υποβάλλονται, ανά πάσα στιγμή, καθόλη τη διάρκεια του έτους ενώ και το υππουργείο μέσω τηης ηγεσίας του έχει κανει σαφές οτι όλοι οι δικαιούχοι θα πληρωθούν το επίδομα για τον Φεβρουάριο. Σε μερικές περιπτώσεις κατά τη δημιουργία νέας αίτησης, το σύστημα μπορεί να την ακυρώσει αυτόματα οπότε και εμφανίζεται ως «system-canceled». Οι λόγοι που μπορεί να γίνει αυτό είναι ότι το σύστημα κάνει μια σειρά ελέγχων και διασταυρώσεων με διάφορα τρίτα συστήματα [ΓΓΔΕ, ΗΔΙΚΑ, ΟΑΕΔ, ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ) κ.α.]. Αν υπάρξει αδυναμία επικοινωνίας με κάποιο από αυτά τα συστήματα η αίτηση ακυρώνεται από το σύστημα και χαρακτηρίζεται ως «system-canceled». Το ίδιο συμβαίνει και αν σε κάποιο μητρώο δεν βρεθεί η πληροφορία που ζητείται ή υπάρχουν λογικά λάθη, πχ υπάρχει καταχωρημένο το ίδιο ΑΦΜ σε δυο ΑΜΚΑ, ή το ΑΜΚΑ ενός εκ των συζύγων δεν έχει το αντίστοιχο ΑΦΜ καταχωρημένο, κοκ. Σε αυτή την περίπτωση, επιλέγετε [Προβολή] της αίτησης για να δείτε στην λίστα με τα λάθη στην αίτηση, ώστε να διαπιστώσετε αν η αιτία του προβλήματος οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα (οπότε δεν έχει νόημα να προσπαθήσετε άμεσα ξανά) ή αν ο πολίτης πρέπει να κάνει κάτι ώστε να ενημερωθούν τα στοιχεία αυτού, μελών της οικογενείας του ή τυχόν φιλοξενούμενων. Υπογραμμίζεται ότι η ΗΔΙΚΑ δεν έχει αρμοδιότητα να ανακαλεί αιτήσεις μετά από αίτημα πολίτη, ΚΕΠ ή Δήμου. Αιτήσεις μπορεί να ανακαλέσει ο Δήμος και οι πολίτες. Αν είστε χρήστες ΚΕΠ και θέλετε να ανακληθεί μια αίτηση, θα πρέπει να απευθυνθείτε είτε στον οικείο σας Δήμο, είτε να το κάνει ο πολίτης. Προσοχή: Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα αποσταλεί λεπτομερής περιγραφή της διαδικασίας και των περιπτώσεων ανάκλησης εγκεκριμένης αίτησης. Δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να γίνει διαγραφή αίτησης για λόγους ιχνηλασιμότητας. Επανυποβολή αίτησης σε περίπτωση μη έγκρισης Για τον πρώτο καιρό επιτρέπονται πολλαπλές υποβολές αίτησης μέσα στο μήνα ακόμα και αν η προηγούμενη αίτηση έχει απορριφθεί. Τροποποίηση αίτησης κάνουμε μόνο αν η αίτηση έχει εγκριθεί και θέλουμε να αλλάξουμε κάτι. Μπορεί να γίνει ακόμα και μετά από ένα λεπτό από την έγκριση. Σχχετικά με την διόρθωση προσθήκης μέλους νοικοκυριού έχει διορθωθεί ένα πρόβλημα που υπήρχε όταν ο χρήστης (δυνατότητα που έχουν μόνο χρήστες Δήμων) προσέθετε ένα μέλος στο νοικοκυριό, οπότε δεν εμφανιζόταν η Υπηκοότητα και η Ημερομηνία Γέννησης. Από την ΚΥΑ προβλέπεται ότι: «Πολυπρόσωπο νοικοκυριό: όλα τα άτομα που διαμένουν κάτω από την ίδια στέγη. Δύναται να απαρτίζεται και από φιλοξενούμενα άτομα ή φιλοξενούμενη οικογένεια, με την προϋπόθεση ότι η φιλοξενία είχε δηλωθεί στην τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος.» Συνεπώς δεν μπορείτε να προσθέσετε φιλοξενούμενους παρά μόνο αν υπάρχει συστημικό πρόβλημα και η φορολογική δήλωση του ατόμου που φιλοξενείται αναφέρει ότι το φιλοξενεί το άτομο που κάνει αίτηση και αυτό δεν έχει εμφανιστεί από το σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση μόνο, πρέπει να επικοινωνήσετε με το e-mail της τεχνικής υποστήριξης. Συνεπώς μόνο τέκνα μπορούν να προστεθούν ως μέλη του νοικοκυριού και μόνο σε Δήμους. Αν διαπιστώσετε ότι κάποιος ΤΚ δεν υπάρχει στο σύστημα, θα πρέπει να στέλνετε e-mail στην τεχνική υποστήριξη αναφέροντας ΤΚ, Νομό, και Δήμο, ώστε να τον προσθέτει η ομάδα υποστήριξης
πηγη
loading...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου